hjälp?

20 dagar kvar. mega kul för sen är det över. men jag kommer inte hinna bli klar, varför alla dessa matcher? varför alla träningar som gör att jag inte hinner med det jag vill hinna med? jooo för att jag älskar alla dessa matcher och jag älskar alla dessa träningar som gör att man får en urladdning och sen kan man ta det lugnt och bara mysa hemma i soffan framför tv:en. men jag kommer inte hinna med det jag lovade att göra innan den 9 maj. jag får väl prata med dom och försöka att få de att förstå. min mamma har tjatat och även pappa men jag prioriterar min fotboll&innebandy.<3

på tisdag är det So prov. tycker LH är lite elak som sätter ett prov precis efter lovet. vem orkar plugga till ett prov på ett lov? inte jag iaf. men nu måste jag faktiskt göra det.. xD

ha det bäst alla. om 10 år kommer jag och korven ha ett framgångsrikt företag medans alla ni som är elaka mot korven kommer ha ett skit liv. tänk på det nästa gång!

Åsikter
Postat av: kajjsa

lätt som en plätt vi äger allt och alla(:<3

2009-04-19 @ 14:13:57

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0