mysdag

vad är godare än kroppkakor på en lördag? inte mkt blir mitt svar.
dagen började med att jag vaknade vid halv tio tiden startade tv och kollade lite OC säsong ett. vid elva plattade jag håret och vid tolv körde jag upp till farmor och farfar. farmor bad mej åka till affären och köpa mjölk och smör så gjorde det och sen blev det att äta massa kroppisar, blev sex stycken. sen mötte jag lizette och matilda vid stoppet och vi körde vidare till mej. blev att kolla lite på OC säsong två sen kollade vi början av SM finalen i innebandy. grattis till AIK. sen efter att de hade dratt hem åkte jag till skolan och träffade KAJSAbajsa. vi snackade lite och spelade basket. ska starta företag: "Vi möblerar om ditt rum!" jag:- men jag har så litet rum så det går nog inte. kajsa:- ASG*! haha jag har mega iq. sen hem  se på robinson och käka godis. mys. och imon blire kyrkan och kanske fstan. :)


ha det bra.

SKILLS avedon<3jill

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0