ankomst/första matchen

nu kommer lite bilder från ankomsten/första matchen på cupen 1-2 augusti. på tiden. skriver lite kort till bilderna.


ida emelie & kajsa sitter och tar det lugnt och laddar efter bilfärden. mycket saker var det som vi hade med och snart är det dags för första matchen.

jag och frida niss innan första matchen färdiga och fina. snart är det uppvärmning och matchstart.

mötte hovmantorp och killarna i rött är såklart från klubben och hejade fram oss till vinsten. lite längre bort ser man mej stå och skratta och prata med emelie(nr6) matilda och tove ser ut att och koncentrera sig på oss.vad vi var inne i matchen då, haha. majsan (nr12) jobbar fan på planen.

jag och buffeln. alla håller med. axlar som en tjur hade hon och fult spelade hon. vann gjorde vi iaf med 3-2
frida niss 2
vendela 1





(
som ni ser har jag även en ny kategori GKC 2009 som står för gabriel keramik cup 2009)

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0