GULDET !


ojojojojojojojojojojojojojojoj! vi har vunnit segern är vår! vi tog hem guldet! som ni ser är det ren glädje här då va! :D har inte smält att än, men vi vann. f14 klassen vann vi. p12 kom trea och f12 om tvåa. fatta tre lag från samma lilla klubb på öland tog medalj i alla tre klasserna som vi hade lag med i! fler bilder på glädje och tårar kommer. på bilden högst upp från vänster: maja majsan holm , malin karlsson , frida sigvardsson , martina carlsson , ida holmgren , emelie nilsson , vendela folkemark , jill thuresson (jag) , matilda abramsson. sittandes från vänster: frida nilsson , kajsa korven nilsson  , tove thuresson , tilda eriksson. liggandes: ida joelsson.

dag 1.
SSG/RM IF - Hovmantorps GoIF  3-2
Delary komb - SSG/RM IF  1-1
Mönsterås GoIF 1 - SSG/RM IF  1-0

vi kom tvåa i gruppen och gick till A slutspel. semifinalen spelades dag två kl 10.40.

dag 2.
semi
Blomstermåla IK - SSG/RM IF  0-1 
jag avgjorde med 40 sekunder kvar. berättar mer någon annan dag.

finalen spelade kl 15.10
final
SSG/RM IF - Hovsaga AIF  1-0 
berättar mer imon!

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0