KINDER MAXI (Y)

sitter hos min kära mammi nu. jag äter kinder maxi , kärlek på dom små godingarna alltså.
har jobbat idag. jobbar imon med och söndag och sen vet jag inte hur det blir nästa vecka. troligtvis
ledig rätt mkt. jaja, rätt slappt idag på jobbet. sen åkte jag och parkerade och kusinen sen kom mamma
och hämtade mej. somnade i bilen för er som vill veta. sen så blev det CITY GROSS. haha en gubbe
där inne hade en mikrofon och typ provsmak på chips och alkoholfri cider. så mamma köpte cidern och
småsyskon fick varsin ballong. sen såg jag en jätte small människa. lite smått äckligt alltså. det var inte
friskt utan sjukligt small. inte bra. sen köpte vi chokladbollar i kafet och jag köpte ju då KINDER MAXI.
ska fixa spotify till mamma sen. haha för då kan ju jag lyssna på min musik oxå.

blev lite mkt om vad jag gjort idag. men ni får ta det. och snart ska vi äta taco ;)

/jillen

Åsikter
Postat av: olivia

KINDER, KINDER, KINDER, KINDER, KINDER!<3<3<3<3

2009-08-14 @ 20:14:24
URL: http://oliviajaensson.devote.se

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0