zzzz

märker att det blir många snark inlägg, men ni får ta att. sitter här nu och är trött som fan. sovmorgon imon iaf. idag har jag leggat i hamnen med ollie och stekte. har bränt mej på låren och ansiktet. inte skönt men den som vill vara fin får lida pin. haha käkade på jobbet hehe. kul. aja. sen trodde jag och ollie att vi såg en från vår klass så vi satt och dampa oss (ollie) och vinkade (ollie) men sen såg vi att det inte var hon. haha glass åt vi med. sen ner och steka igen. och en fågel jävel typ satt nästan på ollies ben. haha ! xD sen åka hem vid typ fyra och JAA jag hann göra bort mej.
J: åh kolla där är fjortiskillarna från .....
O: jag vill inte gå där
J: inte jag heller men vi måste.
när vi går förbi petar O på mej och säger
O: det var inte dom. det var .....!
J: neee!

haha. jaja så kan det gå. sen åkte jag ner till köpis. kollade skor. funderar på att åka dit imon och köpa ett par. behövs. sen jobba vid två till sju och sen hem och vakta syskonen så att dom inte har ihjäl varandra.


spelade match mot mörby idag och jag är inte nöjd. hade sju målchanser där jag var helt själv med målis och gjorde bara ett enda mål. blev 1-1. och jag skäms.! :/ inte kul. hade jag satt en till hade vi troligtvis vunnit men icke då. sen nu sitter jag här och nördar med spel. hehe. och ska äta macka nu. hungrig.


// jillen

Åsikter
Postat av: olivia

checka vår blogg då jillimcdilli, annars då blir det box:D

2009-08-21 @ 09:35:27
URL: http://sofiocholivia.devote.se
Postat av: olivia

skojjsig dag du:d och på måndag-tisdag blir det one tree hill för hela slanten!!!!:D GUTT!

2009-08-21 @ 16:38:59
URL: http://oliviajaensson.devote.se

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0