Zzzzzzzzzzzzzzz xD

Zzzzz förlåt att jag uppdaterar dåligt men dåliga dagar just nu. trött hela tiden och vill bara sova. är ledig i två dagar nu. välbehövt. ska sova länge så satan imon . och sen får jag väl berätta lite om cupen och kalajset i lördags. och sen hitta på något med någon som vill.. ska sova när jag snackat färdigt med olliepollie haha nu reklamerade jag henen lite. klicka! .. funderar stark på att införskaffa en data nu i höst kanske. eller efter jul. haha inte så länge till dess. lite mindre än dem månader. hehe. ajaa här kommer en liten bild på söta MAJSAN som emelie tog på cupen med min kamera :O haha.. jag och ida syns lite.



// jillen

Åsikter
Postat av: olliepollie

jag vill gärna hitta på ngt:D blev ju aldrig ngt i torsdags elr när det var ju:)

oh du förresten tack för du reklamerade mig,hah:D

2009-08-11 @ 00:05:30
Postat av: maja

haha, fin bild xd <3

2009-08-11 @ 20:57:44
Postat av: jill

sv: haha jág vet maja :)

2009-08-12 @ 23:22:19

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0