IKEA&mediamarkt.

sorry, hann inte skriva igår kväll. eller hann och hann , hade ingen lust att sätta mej vid datan för såg på The perfect man , men lillasyster eftersom att vi var själva hemma. träningen var redigt bra igår tycker jag, kanske inte för min del men skit samma. Tjocka Berta ägde det andra målet när vi spelade:D

  idag blev det att gå upp rätt så tidigt eftersom att jag skulle in till tandläkaren. och jag blev superduperupermega glad där idag :D om 21 dagar rycker den :DDD tandstälningen alltså :DD ((: är jätteglad för det, men lite besviken . jag ville att det skulle bort den 24 mars men nu blir det den 11 mars istället. åh jag vill helldre ta den den 24 mars för då har jag haft den exakt på dagen 1 och ett halvt år. men skit samma.

 sen efter tandläkaren begav sig jag , pappa och mina två småsyskon in till media markt och köpte dislmaskin . jag tittade även på kameror , och den jag vill ha är jätte billig nu lagom till min födelsedag :DD ska tjatta lite på mamma :). såg en mega fräsig tv.. typ 70 tum lix. och nu har min kära far börjat fundera på att köpa bärbar data :D mumss .

sen efter media markt gick vi in på IKEA. älskar IKEA, bara strossa runt och inte känna att man måste ha något utan bara kolla och planera. så snart blir det att åka in dit med pappa och köpa garderob till mej((: sen kollade vi även på köken, dom är så fina endel , vill ha vill ha. sen åt vi även där. mumsigt. sen köpte jag två nya kuddar så nu har jag sju kuddar i sängen (pappa betalade). sen åkte vi hem och nu sitter jag här. ska städa lite till inför söndag. (: kalajs då :)

/jt

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0