kalas snart.

hej. snart är det dags för kalas , om 28 minuter kommer gästerna så nu är det bara en jobbig väntan, allt är klart och det finns inget att göra. just nu sitter min favvo hund i knät på mej, bild på henne kommer snart :) (inom snar framtid)
igår var det först fotbollsträning och sen bråttom hem och slänga i mej lite mackor och sen dra på innebandy match. jag lizette matilda och kajsa åkte med HJ. åkte till torsås och mötte slätafly med damlaget. vann med 3-6 :D haha jag sög men skit samma.. sen hem och se på tv. melodifestivalen och sen Hot chick. fräsig film aså :D haha . .. har städat mitt rum nu på morgonen och sett på MAMMA MIA the movie :D haha braig är den :D aja nu ska jag spela lite spel :D haha .. aja
/jt

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0