Mega mys.

igår städade jag och sen åkte jag pappa och småsyskon till Borgholm. (: haha. sen var det träning och efter det kollade jag A-laget med snyggingen kajsa <3. vi hade as skoj. haha "han ser ut som han i familjen robinson" "robinson, hm robinson vilket robinson".  "men kajsa disney filmen". "aha men jag vet inte vad det är för film". haha fan vad vi är dumma. och FÖRLÅT MARTIN :( :) hahaa. skulle passa kajsa en fotboll när det var periodspaus och då så stog typ några i ssg och värmde lite och då så skulle jag skjuta till kajsa och råkade träffa martins klubba så att den flög iväg :/ hahha :D förlåt igen. aja nu är det snart fotbollsträning och sen efter det, 30 minuter efter ska jag åka till torsås och spela innebandy med damlaget :D haha... vi ses . :D <3


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0