snart match

hejsan nu kommer ett snabbt inlägg innan jag ska iväg på match vid tjugo i sju. krooooossa färjestaden! i skolan idag först var det elevens val:matlagning. sen efter det franska-lunch-so-engelska och sen vid två slutatde vi, satt lite med bella och snackade och vid tjugo i två kom lizette och matilda och sällskapade oss :D hahaa... gick och satte oss vid dörren sen och haha han typ snackade med sig själv ju tjejer. haha fan vad jag garva. och sen gick jag ut samtidigt som simon och gick före när ingen såg :D yaha, jag äger på det. haha sen när vi gick på bussen (som var seeen som vanligt) så haha tappade jag haha mitt busskort där där föraren sitter så fick typ böja mej över och ta det. och sen skrattade jag så att jag grät :D hahah. fan och nu har jag en känslig punkt på jonne och mattis. så ägda alltså. när jag kom hem gjorde jag pancakes , haha MUma :D haha kollade lite tv och nu sitter jag här, (: ska gå och packa nu. LADDA

har världens fluff idag. kanske kommer bild..

/jt

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0