big brother

just nu sitter jag här och päser. mkt god mat var det, grillspett med valfritt grejs jag valde självklart massa kött och majs och sen var det potatis grejer till det. haha. mkt gott. sen tog jag och syskon bilder :) haha ni får kanske se imon. och ni kommer nog se att jag har en förkärlek för att klättra i träd <3 haha, såg att dom hade visat Michael Jackson - The dangerous tour på Tv400, missade det. lite ledsen för det blev jag allt :( ska nog beställa min skiva imon, vill ha den :) hehe. idag har jag jobbat till klockan fem, sen åkte jag och lämnade moppen hos kusinen och sen kom mamma och hämtade mej så åkte till henne. aja, skulle ju berätta lite om igår.

torsdag.
vaknade vid kvart i nio och åkte i fstan och handlade lite grejs. mat först och sen gick pappa till systemet och jag och syster satt utanför och väntade. när pappa kommer ut igen säger han till mej att en i Killinggänget är inne på systemet och jag vet inte vem han menar :) jag kollar in och ser att det Henrik Shyffert (stavning). haha går där ifrån och skrattar lite , jag vet vart han bor :D haha.. elr har sitt sommarhus. nästan samma sak :) sen hem och hängde upp min tvätt som jag la i innan jag åkte. sen åkte vi upp till farmor och åt kroppkakor. haha min faster var där och hon ville köra min moped. bilder på detta fenomen och kroppkakorna kommer när jag har tid och är hos pappa. sen åkte jag faster och syster och badade , var väldigt kul. haha kastade boll. råkade kasta en boll på en gammal gubbe. förlåt..! sen åkte jag och jobbade. hem efter det och somnade tidigt. :) haha..


ska kolla på big brother nu och sen gå och lägga mej. vi syns.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0