burr.

hejsan. tog lite längre än väntan. skulle ju lägga upp lite bilder efter träningen men drog och badade med elin&emma ist. mycket kallt var det. har ju inte vart varmt förens idag. haha. men vi dopade oss iaf. och pratade med danskar. :) träningen iaf var redigt go , inte så mkt folk men gutt ändå. spelade mest och bara för att ni ska veta så gjorde jag fyra mål och <frida3 vart den som passade mej till två av dom bara så att ni vet :P haha. haha tränade  inför cupen om ÖNSKA FORT! klockan är 22:22! :D  17 dagar åker vi (: längtar satan. haha.. just nu lägger jag in bilderna från midsommar sen blir det bilderna från idag :D hahah.. kommer nog några sen. :D ha tålamod.

just nu sitter jag och lyssnar på michael jackson på spotify :)

hejdå.


17 dagar.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0