:/

sitter här och har gått igenom mitt gammla usb minne med massa bilder från tiden på gårdby med gänget. <3 hur kunde allting förandras så mkt? hur många av oss nio håller ihop? jag&kajsa , jonne&nicke&mattis , felicia&tanja lite grann. visst jag umgås med felicia men inte som för. och fiddeli. min lilla fiddeli. jag stod och testade en tröja som var sket ful på mej och jag sa till mej själv i provrummet: jävla monkeyface. jag har inte sagt det på år och dar. inte sen det var du och jag. kom på mej direkt med att vända mej och ropa på dej. men jag hann inte ropa jag stoppade mej själv. jag saknade dej där och då, tiden. när jag var och plockade biggaråer. jag satt i samma träd som för två år sen nästan exakt för två sen. jag mindes den dagen/dom dagarna så väl. det sommarlovet då det var vi. när jag fastnade i trädet. när vi gjorde paj och sen bara pajdeg för att äta. våra brända pannkakor.
             jag var monkeyface och du fiddeli. vi älskade stark apelsin saft och kakor med choklad på.
kommer du ihåg när vi skulle åka flotte och flotten välte. det var april. det var kallt men vi skrattade. när daniel slog ut två tänder för att han jagade oss. när jag slog sönder rutan för att staffan var dum och du var alltid där för mej. vi hade problem som alla andra men det var ändå vi. från femman till slutet av sexan inte lång tid men vi var ändå alltid bäst ihop. över tusen bilder på dej och mej finns på skivor och usb minnen. har ett jättefint från avslutningen i sexan. precis innan allt försvann. du förändrades. jag med. men inte lika mkt. jag fick ta skit. jag stod emot. jag kämpade för att behålla dej. men du förstörde allt själv. jag kan minnas dagar med dej när jag gör vissa saker. och ja jag saknar dej mer än du förstår..

JAG SAKNAR DEJ MIN FIDDELI <3

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0