I wont you back

sweet. NOT!

sitter här nu och kallsvettas. inte bra. får ta mej fan inte bli sjuk nu. elr vad säger ni resten. ska börja packa imon
har jag bestämt. ska iaf göra en lista på saker som ska med. tvätta allt som ska tvättas och ladda psykiskt och fyskiskt. det ska jag göra. och sen imon ska vi fira kenta som blir 55 haha. gamling ;) skojar bara. rolig man.
vi pratade om han 40 års dag idag och jag och min bror bråkade om hur gammal jag var då.
jag: jag var cirka ett halvår då.
bror: nee du var ju typ ett år.
jag: är du dum i huvudet? han fyller 55 imon, alltså 40 för 15 år sen. och jag är 15. idiot.
bror: juste.

haha. ska köra moppe dit imon för ska jobba direkt efter så blir att plocka med sig jobba kläderna dit. jag tänker fasen inte ha dom på mej hela dan. ska gå och lägga mej får se om mina blogg inlägg från mobilen kommer någon gång :) haha och btw. jag kom på vad btw betydde idag. fick värsta snilleblixten när vi käkade :) haha. bilder från fruktissalladen a lá jillen kommer imon :) ska göra en till imon och ta med till jobbet som lunch. :D


/ jillen

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0