i'll be there.

ingen bra dag som ni kanske fattar i föra inlägget. fast fysiskt mår jag toppen. det är psyket som är lite svajigt idag. jag behöver kajsa nu! 

 har iaf jobbat i sju och en halv timme idag. lite trött sen. GRATTIS TILL RM SOM TOG ÖM GULD I DAM :)
   åkte och handlade efter, köpte massa frukt
(och lite godis, men det är lördag) sen gjorde jag en asa god fruktsallad. recept och bilder kommer imon. jaja. har ätit grillat ikväll. mkt gott. nu sitter jag här med ena hörluren på och lyssnar på Michael Jackson. andra örat och ena ögat kollar på 102 dalmatiner på fyran. :D haha.. söta hundar.


   juste, om exakt en vecka åker jag och resten till cupen :)

/ jillen 3

Åsikter
Postat av: - H*

- NAJS JU !

2009-07-25 @ 23:13:02
URL: http://finest.se/hodamerei

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0