imon!!!!!!!!!!!!


oskar poesen :)
tjenixen alla glada :) imon åker vi. vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska köra meloner av dom! :)

hehe. dagen började tidigt vid kvart över åtta ringde klockan och det var bara att pallra sig upp och fixa sig. sen åka ner till jobbet och ta kort med alla. blev nog fint :) sen hem igen en timme och slänga in lite tvätt och käka. sen åka och jobba fem timmar. MONEY. sen ner till ICA och köpa : en halv vattenmelon, tre 50cl modal, en 50cl bonaqua, en 50cl cocacola, lösgodis, as frän tandborste, tandkräm och tre kinder stavar :) haha. gick på typ 221,50 :) träffade även tilli&kicken där. sen tog jag ut pengar. ska ju räcka till mycket denna helgen. sen nu skulle jag ha packat men blev ju inte så eftersom att min störda lillasyster inte hade gjort som jag bad henne när jag åkte till jobbet. blir nog klar någon gång i natt. sen imon vid 9.00 lämnar jag ön :).
har fixat alla bilder från kameran till usb nu lite hafsigt. fixar bättre när jag kommer hem. ha det bra vänner. så ses vi på söndag kväll. kommer hem sent för ska ju någonstans efter cupen som ni får veta på söndag :) ha det bra.

dagens glass kommer senare.  och jag kommer sakna hultan när hon åker till fransosernas land :(

/ jillen

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0