JILLEN

sitter nu här. har tränat. mkt trevligt. och du kajsa, jag har något fel.


träningen idag var sket kul :) träffade massa saknade personer . typ KAJSA, ida, maja, emelie, frida A<3. trevligt. spelade lite sjumanna. inte kul. joo då det är det :) haha. jag gjorde enda målet. MAJA var assist. det ver redigt snyggt.
- DET ÄR SÅ DET SKA GÅ TILL IDA / jillen
- SJÄLVKLART / idah.
           haha vi äger :) jaja sen hem och dusha lite snabbt för att sen kolla på My new BFF. men kollade ist på Michael Jackson THS ( true hollywood story) på E!. mkt bra var det. lite sorgligt. menmen.


åh jag blev ledsen när jag packade upp min väska idag :/ hade glömt mina jthuresson bysser hos mamma..  hon får ta dom på fredag. jaja.

ska kolla på BigBrother nu. ha det gutt alla vänner.


MITT NYA NAMN ÄR JILLEN! tänk på det.

/ jillen

Åsikter
Postat av: olliee

no, jilli är ju heligt!:) jag tänker strejka o fortsätta kalla dig JILLI. bara så du vet:D

2009-07-22 @ 00:05:31

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0