Mj <3

han behövde dö för att världen skull hylla honom
han behövde dö för att slippa allt skit snack
han behövde dö för att få upprättelse
han behövde dö för att alla skulle se vem han verkligen var
han behövde dö för att människor skulle säga bra saker om honom
han behövde dö för att få höra de saker han behövde höra i livet

 det borde inte vara så.


jag har aldrgi lyssnat på MJ innan. samma dag som han dog började jag. sen dess har jag inte gjort annat än bara lyssnat och avgudat honom. bara att kolla på hans danser är hemskt. hemskt eftersom att man vet att han aldrig mer kommer att dansa in för en stor publik. jag tror nog att han älskade att stå på scenen och uppträda, jag tror att han älskade sina fans, jag tror att han älskade alla som älskade honom själv.


och som avslutning: kolla in denna länk som visar en intervju med jermaine jackson och efter cirka 8 min och 20 sek får man se vad som tros vara MJ's spöke.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0