natt igen

ligger åter här i sängen med datan i knät och tittar på OC. bredvid mej ligger min lilla söta hund och snarkar. aså jag lovar det är riktiga snark, som en stor man snarkar hon. jag bara undrar hur det kan komma så lite ljud från en sån liten hund :) hon är söt. ja idag började säsongen från 2003 i big brother och linda rosing är med. jag bara väntar på att säsongen där jessica vann kommer hinnas med innan sommaren tar slut ;) aja ikväll har det inte blivit så mkt gjort sen jag skrev sist. jo vi åt lite stark kyckling och morfar har anlänt och sover nu ute i sin husvagn. sen kollade vi på Beck - okänd avsändare. mkt bra. sen käkade jag lite godis och morfar år upp min choklad med jordgubbar i. haha..

ska sova snart för imon blir det att åka över till öland och jobba igen. money! har vart hos mamma ett tag nu känns det som :)


/jillen

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0