natt

god natt :D hoppas alla som är vakna har det trevligt (: jag ligger i sängen hos mamma med datan i knät och ser på OC säsong ett. hör ljud utifrån eftersom att det ej finns några fönster i mitt rum :) min lilla söta älsklingshund ligger vid mina fötter och snarkar och det har hon gjort ett bra tag. mina två dagar lördag och söndag har vart redigt bra.

lördag.
vaknade upp hos mamma och åkte sen och jobbade. jobbade till sju och sen hem till pappa och göra mej i ordning inför björket. kom dit vid kvart i tio och då hade bara disa och ida kommit (och massa vuxna). vi tre gick in. sen satt vi och väntade på alla andra som aldrig kom kändes det som så vi spelade lite kort :) haha. sen kom folket och det blev en jätte trevlig kväll :D haha. sen hem vid ett tiden, kollade film och sen somnade jag väl runt halv tre.

söndag.
skulle upp vid tio men låg kvar till elva och sen vid halv tolv körde jag till jobbet. fick mej några skratt och vid fem åkte jag och tankade och körde sen och ställde mopeden hos kusinen. gick till busstationen och sen kom även natta och gjorde mej sällskap. vid 18.06 kom bussen som skulle ta mej till kalmar där mamma var och hämtade mej, vi åkte till maxi och jag testade MARABOU SOMMARSMAK. den var redigt god men inte en av mina favoriter. sen hem till mamma och se på tv. kollade på ANNA NICOLE SMITH. filmen var faktiskt bra fast jag fattade inte redigt. dom hoppade så jävla långt hela tiden. sen började jag fundera om det kommer komma en film om mj och cirka två år. kanske det. vi får hoppas på det. sen gick mamma och la sej men jag och syskon satt kvar och tittade på dvd. kollade på HERBIE FULLTANKAD. love it<3. ska spela lite nu och sen sova. imon blir det kanske stan får hoppas på det. fick ju lön idag så ska shoppa stan imon aså :D


GODNATT :D

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0