no smoking, thanks!

jag blir så arg, varför har dom ingen respekt för andra? idag när jag stof i kön till bankomaten kommer det en kvinna i ca 40 årsåldern och ställer sig bakom mej. det går en minut sen tar hon upp en cigarett (jag märker ej detta förens senare), jag står där i godan ro och lyssnar på MJ och snart känner jag den fräna lukten av rök. jag ryser till och förstår att det är kvinnan bakom mej som röker. jag kände att jag borde ha börjat hosta jättemycket som om jag hade astma och inte tålde röken men ångrade mej efter som att jag har sådan hög moral och känner folk med astma och man ska inte låtsas sånt. jag står där och stampar och känner att jag vill gå därifrån men jag behövde pengarna så jag står ut med att hon röker sin j***a cigarett. när hon väl fimpar den så släcker hon den och slänger den i en askkopp. jag skämtade. nej hon släcker den och låter den ligga! åh bara för att hon är turist (hörde det på dialekten) så kan hon f*n inte göra som hon vill. hela vägen hem så var jag arg och ilskan växte ju mer jag körde. väl hemma bestämde jag mej genast för att ta det lugnt och inte tänka mer på det, men det blev svårt när jag kände att stanken hade fastnat i mitt hår. så tog genast en dusch för att få bort den.


jag tycker dom borde förbjuda rökning på allmäna platser. eller iallafall på platser i köer och där man är för att man måste. på festplatser skit sak samma. där får man välja själv. men tänk liksom om man måste ha pengar och har astma så står det en i***t och röker. ni tar ju för f*n livet av vår planet. och er själva. sluta rök där folk måste vara!




Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0