nu

sitter jag här och bara väntar på att dra iväg till björket. sista björket för mej denna sommaren. är på cup nästa så ska ta vara på denna gången. haha.. och imon är det den 19:e. grattis till världens bästa imorgon xD

lite sur är jag allt. min kamera ligger hos mamma eftersm att jag ska dit imon. annars hade ni fått se dagens. haha. men jag gjorde världens jävla miss. tog med mej alla bandanas till mamma och så tog jag med mej den rosa tillbaka till pappa idag så att jag skulle kunna ha den ikväll. men jag skulle tagit den gula ist eftersom att jag har gul tunika på mej. haha armbandet matchar iaf. ett gult pärlarmband från en tuggumiatomat sen 2004 för en tia. haha men det är fint.. :) haha.


juste. sitter och lyssnar på michael jackson nu :D <3älska



ha det bra. kanske hör av mej inatt. :D<3

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0