torsdag.

nu är det torsdag så det betyder att det är bilkväll idag på jobbet och det betyder även att det bara är 15 dagar kvar och att om exakt 12 timmar sitter jag och äter världens bästa kroppkakor. lovar, ni ska få se bilder på dom :) <3


kan ju berätta lite om min onsdag om jag nu ändå ska sitta här.

klockan ringde vid halv nio. blä tänkte jag men pallrade mej upp. klädde på mej mina mörka jeans och coca cola tröjan sen la jag mej i min gosiga säng till klockan nio då jag pallrade mej ner och käkade frulle. sen tog jag min moppetröja och körde till jobbet. var väl där vid tio i tio. gick in loggade in och hjälpte till att öppna. var själv vid tio idag så fick fixa allt som vi ungdomar fixar själv. sen vid elva kom L & C. haha :) livade upp stämningen enormt.. vid tolv kom F , E & B. idag var det mega mycket folk det var typ rusning i tre timmar i sträck. aså det var fan inte paus tie minuter ens. mycket att göra men vi klarade det fint. sen när det var lungt kom polisen. och nej inte vår "polis" xD utan den rediga farbror blå. L tog beställningen och sen fick vi oss ett gott skratt. hon skulle lägga i pommes i fritösen och tappade alla i fritösen utan korg. så dom låg och simmade. sen fick jag hjälp henne med ena polisens mat och jag skakade så nervös var jag. sen skulle vi gå ut med maten och jag skakade och var illröd och nervös. L fick gå först och jag vågade inte ens kolla upp. vilken respekt jag har för polisen.. stora L kom vid två.


vid fyra kom om M och hon får dagens.
(M) korven är färdig nu
(J) nej det är den inte. inte min iaf
(M) jo ser du inte den simmar ju lite.
(J) simmar? haha xD
(M) jaaa.

haha det var redigt skoj kan jag ju säga, okej ni kanske inte fattar vår humör på jobbet men den är alltid på topp.


iaf sen fick jag reda på att jag är ledig på söndag. stanstanstan blir det då. sen efter jobbet käkade jag glass , muma. och haha B och C skulle till Borgen på konsert så, äh skit samma men jag fick mej ett jävligt gott skratt. sen skulle jag iaf åka till ICA och köpa cola och kan ju säga att det var en jävla kö. sen gick jag till bankomaten och där vet ni ju hur det gick. usch. sen hem :) vara själv och nu sitter jag här. har nötat michael jackson idag med. och blir nog att ladda över massa musik till mobilen snart. .

men ska se på How I meet your mother nu, och imon blir det att gå upp tidigt som fan. ska åka iväg vid nio.

ha det gutt


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0