2 kilo choklad

djurparken idag då, folket som var med var : Jag, Tove, Daniel, mamma, mormor, Christer, morfar, Annika, Iris, Nella och Anna. så vi var rätt många, hade jätte kul och tog en massa bilder med mammas superkamera. dock ingen system, men med typ 12 megapixel. blev inget bad för det var inte så varmt i vattnet. köpte glass där inne och kan ju bara säga att glassen på jobbet har mkt bättre färg, smak och hygien även att det är likadan glass. aja sen typ när mormor och christer och nella och anna hade åkt hem ville jag spela på chokladhjulet. först tog jag nummer 10 och 42 och annika tog nummer 20 och 52 och ingen vann. sen spelade jag och tove och då tog jag nummer 8 och 40 och tove vet jag inte vad hon tog men skit samma. sen iaf så stannade lampan på röd som betyder att om man vinner blir det storvinst. haha. och jag bad om att det skulle bli åtta och sen såg jag hur den gick jätte sakta på nian och över på åttan och stannade precis innan den skulle gå över till sjuan. fatta att jag blev glad. fick 2 kilo schweizernöt choklad från marabou. HAHA sån jävla tur, jag vinner typ aldrig annars och nu så bara tog jag en nummer liksom och VANN :D


haha, aja nu ska vi på kalas till Niklas. 

p.s. glöm inte fotbollen ikväll. SVERIGE vs DANMARK

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0