åh sony.

haj. länge sen nu. men har inte haft tid elr ork.

har suttit och läst om mordet på therese. har läst bloggen hennes bästa vänner har skapat till minne av henne och det är nästan att man vill börja gråta. det är sjukt att människor kan döda en annan människa bara fär att man är avundsjuk (enligt pressen). hon missade allt som är viktigt för en 16 åring. det är så orättvist och jag tror att man måste ha förlorat någon för att fatta hur jobbigt det är.


på tal om lite gladare saker så har jag fått min kamera nu efter allt jävla krångel. kan berätta lite senare. kärlek på den. har inte lärt mej riktigt än så bilderna är lite sådär. men idag är det ju skit väder så har ju inte kunnat vart ute och fotat :( aja här kommer en bild på mej och kameran. glöm mej tack.


 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0