:/

sitter hos mammi nu och hoppas på att vädret blir fint imon då det blir att gå på djurparken men massa folk :D. kameran hade inte kommit idag och jillen är lite lack nu.. aja, på onsdag efter klassdagen blir det att hämta den :) fem dagar kvar då. åhh. mammi har ju skaffat ny kamera så tog massa fina bilder förut som kanske kommer någon dag, blev mest nöjd med snäckbilden. har käkat tacos och en jävla massa godis ikväll. på söndag blir det match och sen jobba, hoppas pappi har fixar min moppe som är lite paj nu.. :/ pågrundav att jag vurpade i diket ;/ inte kul.. typ backspegeln gick av och lyset blev lite si sådär och typ nyckeln böjdes. :/ aja.. någon gång måste vara första gången. men har faktiskt en jävla pain i foten så är lite nervös inför söndag då det är match, hoppas att foten skärper till sig. haha. :) just det jag tycker att alla ska säga grattis till mej idag ;) jag tackar alla som grattar ;) vet ni varför? jo för att idag är det exakt 15 år sen lilla jag döptes :D

jillen är mitt nya namn bara så att ni vet.. :D

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0