.tisdag

tjooo.
chill dag i skolan idag. började med Ev, grillade korv. I was the grillmaster :) och olliepollie är inte snäll och jag hatar han!!! ( inte olliepollie ). sen språk, redovisade. gick bra.. lunch, inte gott lånade en femma av anna och köpte tretton lysmelk. sen var det so kollade på en weard film. haha om världsrekordet i Donkey Kong. hah. sen var det eng.  gjorde inget spec.. sen sluta vid två vänta till tre och ta bussen hem. och fyfan vad jag hatar alla uppkäftiga små ungjävlar! (förlåt mitt språk). sen hem se på tv och baka. sen träning. mkt skoj var det, regn och allt och en tränare från kff var där, vi hade ihop med p97 haha sketa kul. tihi.. busig jag är.. jag och syster tog moppen bort, JAG KÖRDE!. sen hem duscha och nu kollar jag på hell's kitchen.. mycket trevligt.. haha vi synes..

3 dagar tills kameran kommer.
ledig på fredag för att hjälpa till på jobbet när E&O ska på begravning.
4 dagar till heldag med massa mys folk :)


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0