090520

hello(:
idag gick jag upp klockan åtta, bara för att se på sista avsnittet av One tree hill säsong 6. Super bra var det ! <3 sen gick jag och la mig igen. niceigt. sen vid kvart i elva började jag göra mig i ordning för att åka iväg till jobbet. var mycket folk idag och dt var kul att jobba. fick jobba över en timme idag så snart är kameran min :D det ger vi en applåd. ! klapp. vid klockan sex slutade jag och då körde jag till Olivia i regnet. kom dit, hjälpte henne med en grej på datan så just nu ser hon nog på One tree hill :D haha. sen hem vid halv nio och nu sitter jag här och tittar på filmen TUPPEN, mkt bra film. hon som spelar Tjorven i Saltkråkan är med där.hah.  jaa ska nog nöta sims sen aså och imon blir det att jobba mellan tolv och fem.

21 maj imon och jag måste köra förbi.  
R.I.P ramona larsson & patrik folkesson.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0