090521

för två år sen idag satt jag , mamma och mina småsyskon inne hos kajsa och hennes familj, det var en måndag och vi satt där länge, vi pratade om allt som hänt under dagen och tårar rann. vi pratade om min farbror , vi pratade bara om tråkiga saker men det behövdes. imon för två år sen så kom rektorn till oss och pratade, vi hade syslöjd. vi behövde inte vara på lektionen så de flesta gick ut och jag & felicia m tröstade felicia h och linnea som hade det jobbigast. femman var ute och gick och plockade blommar. jag kände inte han så väl men hon hade jag känt sen jag var liten men inte så jätte bra längre. några dagar senare hittade vi bilder på henne när hon var ung och satt hemma i vårt garage. ni är saknade.

hello (:
idag sov jag länge, enda till tio. sen vid halv tolv drog jag till jobbet. efter jobbet blev det att träna. mysigt träffade min skillsade bästis avedon. korven med såklart. korven är skyldig mej godis. vad blev det nu då, sex-två till meej (: haha ägddigidigidej (: sen kom bror och far och hämtade mej och korven, bror körde (: övningskörde då. härligt med en ny chaufför i höst. sen dusch och nu ska jag snart nöta Sims. 14 dagar kvar till the sims tre. :):)
min dag imon ser ut så här.
gå upp vid åtta - fixa mej - åka till jobbet - vara där en timme - fixa present till kajsa - hämta bella - köra till kajsa - kalasa för kajsa - köra hem bella - köra hem lite snabbt - åka till jobbet - jobba till tio och sen hem.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0