090522

hello (:
sitter hos korven nu :) bella och elice är oxå här. haha ..  ... korven fick sandleksaker av mej och det var hennes högsta önskan bara så att ni vet. :) har käkat mega go mat och jag åt alldeles för mkt , snart bli det tårta och efter att vi vart hos korven blir det att jobba. det är mys. haha. ... missar ssg - hulterstad ikväll. men ssg kommer vinna så lätt. och alla som säger emot är dumma.. "10 mål i fotboll är inte så mkt" , idiot som säger så.. haha.. aja. nu sitter vi ( jag korven bella och elice ) i soffan och lyssnar på musik på datan och kajsas nya mobil.. haha inte så jätte fint kan jag ju säga.. :D jag vet inte redigt vad jag ska skriva haha.palla.. aja juste har vart på glass skola idag. lagom kul men ändå. aja. . vi  ses väl någon gång..
hejdå

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0