090529

hello(:
inte länge kvar på maj nu. juni blir bästa månaden på länge. den 1 juni: ledig från skolan. 2 juni: the sims 3 släpps (som kommer att köpas så fort jag har pengar) 5 juni: KAMERAN KOMMER :D:D. 6 juni: djurparken. 11 juni:endast ett år kvar, skolavslutning såklart. 12 juni, syster slutar sexan och lizette&matilda slutar nian, inte kul :( :) 13 juni:björklunden (H)(y) jobba gärnet resten av sommaren..


idag har jag vart i skolan till ett. tog 103:an med korven till Lilla fotbolls vm och hejade på brasilien blå ..
Brasilien B - Australien 0-0
Brasilien B - Turkiet 4-0
Brasilien B - New Zeeland 2-1
gårdby hamnade på samma poäng OCH målskillnad som borgholm (australien) så det blev strafftunering som var jätte jämn. det blev 4-4 efter fem straffar var, så det blev avgörande och borgholm satte sin men gårdby missade sin :/ mycket tråkigt. korvens mamma körde hem mej och syster elr körde oss till skolan där moppen (y) och systers cykel fanns. så begav oss hem. sen vilade jag lite och så fick jag sms av jontie så drog ner till fstan och körde runt och chackade godis och satt i jonties båt och åt. kollade ävens när hans bror och hans vänner badade, såg jävligt kallt ut.  

mkt bra dag (y)

p.s. spela inte golf med mej. du kommer ej kunna stå på dina ben pga skratt. :d

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0