090530 trötter |-)

haaaaaaaaaaaaallo(:, oj kom in en liten gäsp där.
jobbat sex timmar idag, och nu är jag jätte trött :/ inte kul. och imon blir det att spela match. mot emmaboda. krossa! pch hatar emmaboda. hah en rolig sak är att kah lär få vara mittmitt imon för alla andra mittmitt (två stycken+jag är mittmitt) är borta imon. haha satsa på 70minuter imon dåå... sådant gillar vi. jobbet idag gick iaf bra. haha. moster,kusin och mosters man kom och köpte glass av mej. :D hhaa. sen var det ne gubbe som skulle ha en våffla med tre kulor och så tog han två och frågade mej vilken smak jag tyckte var godast och jag sa min favorit, som för övrigt är melon <3, och då tog han det haha.. han typ frågade om det passade ihop och jag sa: ja det är ju lite som en fruktsallad för ah ntog typ jordgubb och apelsin elr något.

aja som jag sa i rubriken så är jag jävligt trött så ska gå och lägga mej nu. ha det bra... älskar att gosa ner mej i min gosiga säng och se på en bra film. har sett samma film i en månad nu. haha .. "the perfect man". mkt bra.

godnatt,

p.s. bellis ska berätta för mej på tisdag ( för jag ska inte till skolan på måndag :D)

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0