Macbook?

Hallå ja, konfirmation idag, gick jätte bra förutom när Sofie slog i huvudet och jag började skratta när jag skulle prata :) inte bra. aja sen smörgåstårta hemma, snart har jag pengar till en Nikon. mjaaau. sen skulle jag egentligen varit hos pappa ikväll men fick reda på att mamma och dom skulle på restaurang så hängde med till henne och då när jag kom hit så fick jag veta att hon köpt en Macbook , as nice :) haha, sitter med den i knät nu och tittar på Se upp för dårarna, men den är väl typ slut om några minuter bara... det är lite svårt att skriva med detta tangentbordet för det är lite annorlunda :)

Juste, kan väl dra lite om nästa vecka, måndag till torsdag vanlig skola, på måndag kanske det blir kalmar ff får se hur det blir med det. sen på fredag är det boule dag med franska grupperna ;). niceee. sen jobba efter det :D
men ska dra nu. puss <3 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0