snart morgon igen.

yes snart söndag. värsta dagen på veckan, helgen är slut och det är skola imon. fast på sätt och vis är det ju redan söndag :/. aja. har kollar robinson med syskon och mamma. och åt tacos med. kan ju passa på att gratta bror som fick körkort i onsdags. ja.. vid typ halv tolv började iaf jag syster och mamma spela skitgubbe. jag var bäst. förlorade typ en gång , kom tvåa två gånger och vann resten, och vi spelade rätt många gånger. kalas kul, skrattade satan, mamma hade aldrig vunnit och sen den gången hon kunde vinna hade hon en stängt kort var. och tror ni inte att det var ett ess. haha. låg på golvet och typ grät av skratt. ne nu ska jag tbx till sängen och se på OC :D<3

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0