ZzZzZzZ

znark.... typ finns inget att göra. det jag skulle behöva jobba med ligger hemma.. ska till jobbet och hämta ut min lön sen efter skolan. sen typ handla lite till lördag och sen när pappa kommer ska vi nog hämta mitt paket som kom igår.. åhhh


aså jag typ hatar mitt liv just nu. allt är typ as jobbigt och ingen fattar inte ens jag fattar längre.. någonting är fel och jag vet inte vad. jag får typ reáserianfall hela tiden.. .. det är inte kul.. inget är kul längre. inte ens innebandyn. det är värdelöst, någonting är allvarligt fel.. jag orkar inte längre. ska bli så jävla skönt att komma bort i helgen.. .. det ända bra i allt mörka som är just nu...

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0