dator?

sitter och bloggar vid en dator, känns som det var ett tag sen. okej i onsdags men det är länge. har jobbat idag och igår var det seriepremiär för damlaget. vinst med 9-3, match idag med och vet ni vem som var och kollade på idag och igår? ne juste ni vet inte och jag säger inte. haha. men <3. sitter vid brosans data. alltid kul. imon blir det att plugga satan till no provet på måndag och franska provet på onsdag och engelska provet på torsdag. fatta vad mycket. allt samma vecka ju. :/ blir nog att kameran och moppen och köra iväg till någon lövskog för det är ju så himla fina färger ute nu.. :D så vi får ej hoppas på regn imon. för då jävlar.!

ska dra nu. ni alla är bäst.

you know were you find me


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0