Gekås

Ullared med beppe idag :) blev en heldag och mycket bra saker köpt. som tex sista säsongen av OC! nu har jag alla fyra och jag är kalasglad.

iaf upp till ullared sov vi rätt mkt men hem skrattade vi satan typ övertrötta elr något. jag vene. typ drog sjuka historier och tove typ lurade alla. trodde hon sov och hon satt som en säck och sen la sej i mitt knä och typ bökade som en gris på mitt knä och jag grät av skratt förfan. sen käkade vi på max oxå. mycket gott. kom hem och nu blir det att checka lite film och fixa bilder och sen zzzzzzzzzzzzz.

Åsikter
Postat av: lizzziee

Vem är beppe? :)

2009-10-31 @ 13:18:42
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0