natt

yes, depp så satan nu. jävla skit domare. förlorade mot danmark jue. helt domarens fel. det skulle blivit vinst ju. sverige fick två bortdömda mål men jag behöver väl inte berätta mer, alla såg väl den typ. sen kollade vi någon film. typ aa palla berätta. idag blev det iaf att vi åkte och handlade och sen bakade jag två sorters kakor . sNickers och dumlekakor. as gott sen gjorde vi fruktsallad med glass och chokladsås. och jag har även stylat om min tröja. skit fin blev den. haha vissar före och efterbilder någon annan gång, kanske. ae nu ska jag sova. as trött, upp tidigt imon. ska in till stan och sen match.

kyss&kram
you know were you find me .


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0