shululu

sitter vid brors data igen. sitter och pluggar till no provet imon. inte kul men det går väl framåt antar jag. yeah. hehe snart ska jag fortsätta men man behöver en paus då och då tralalala. sitter i shorts och linne och det har blåst och regnat hela dagen men alla mina kläder ligger i tvätten eller hänger på tork. så jaa fick bli vad jag hade. ser med ett öga på reprisen av grey's anatomy. grät satan till det i onsdags när det vissades. åh jag hatar att george dog :/ men nej nu måste jag dra och plugga.. och imon blir det att ta det lugnt efter skolan. det är gutt med lite lediga dagar iaf elr ska nog plugga till franskan. behövs kan jag ju säga..


tjohejs.


you know were you find me.

                                                    right here.


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0