mammi.

tjosan i trosan. sitter hos mamma nu och på tven rullar animal planet. ska snart gå och lägga mej men måste ju hinna ikapp lite på datan nu. hehe. har läst över 200 blogginlägg.

jao, idag har det vart match och sen efter det åkte jag till faster och sen bar det av till kalmar ff. 2-1 till kalmar mot göteborg. like it. och ett stort <3 på ricardo santos.  sen efter matchen tänkte vi ta autografer men det orkade vi inte länge. men vi träffade iaf david elm :) så tog bild med han. nu fattas bara en bild med viktor sen är elm samlingen fullbordad. haha.  sen efter det åkte jag till mamma och imon blir det att äta kroppkakor och efter det blir det att jobba. skola och stan på måndag. ska leta prao då.. bilder kommer nog imon..


alot of love from me jill!

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0