I heart Dj's.

stan idag. ollan och jag hade underbart kul. :)

det bästa var fan på Ben and Jerrys. ollan ville ha mer och sa att hon skulle gå in och säga:
- Jag har hört att ni har fri påfyllning här. GE MEJ MER!               tänk er det sista med arg ton och jag bröt ihop totalt. sen hittade ollan en kopia av sej själv och tog smygfoton + att hon glömde sin mobil i soffan. va fan ollan.


ohjuste. skulle inte köpa något hade ju inga pengar. men på något sätt kom min lön juuu.


köss från öllandet


Åsikter
Postat av: olivia

sluta kalla mig ollan din dumming :O du jag har hittat massa bra konserter, lyssna på volbeat och säg vad du tycker? :D

2010-08-20 @ 18:04:24
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0