i'm bored by james lucas scott.

hellu. hur är det med er idag? ni kan ju svara om ni vill. xD

haha. idag har det vart en lång dag. gick och la mej vid halvfyra. fyfyfy jill. vid nio ringde klockan men jag kände inte för att gå upp. så sov till tio, sen åt jag en macka och kvart över drog jag till jobbet. fick skjuts av pappa så slapp köra idag också. HAHA xD jobbade till fem och vi är fan inte riktigt kloka på mitt jobb. haha flummade satan idag.
blev hämtad av min bror. hem och vila lite. sen vid sju drog jag till sporthallen. innebandy spelades med ett härligt gäng och jag gjorde 4 mål. jag är grym. vi diskuterade framtiden och just nu ser det mörkt ut på tränarfronten. så sitter det någon människa där ute som vill träna ett damlag så ring oss.

nu sitter jag här. nyduschad och fräsch :)

ska titta på ONE TREE HILL!

I love you all.<3


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0