love the way you lie

tjolaaaaaaahopp.
jobbat idag och jag körde moped. körde ssakta och höll i mej hårt som fan.
jobbade 6 härliga timmar. jag räknade lite på min lön som jag ska ta ut snart. blir mycket härliga pengar. :)
och jag kan just nu inte skriva med mitt långfinger på högerhanden. FÖRLAMAD! :/ buhuuu
tränade efter jobbet. och klantig som jag är så råkade jag dobba mej själv på vänsterknät. blood kom det. tur att jag hade röda strumpor. haha xD
sen körde vi repris från ÖM finalen igår. jag, fina,linda,helena,ulli,natta,bolle och pea bildade lag ssg. dom andra var rm. lollo var säker på att rm skulle vinna. men inte då

rm tog ledningen med 2-0 men vi kvitterade till slut och det blev straffar.
där vann ssg och rm var dåliga förlorare.
och mitt i allt ståhej började det lukta hundbajs , det vissade sig, att joo jag hade klivit i en blaffa.
va fan gjorde den där lixom.

nu funderar jag starkt på att gå och lägga mej. 10 timmars jobb väntar vid 12 imon..


löööööve




Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0