I love my work

läs rubriken och ta det på allvar. Jag älskar mitt jobb som faaaaasen. :D jag och ellen jobbade ihop idag det var helt okej att göra. självklart skulle alla komma när ellen hade lunch ;) haha. iaf, hemma nu. äter choklad och dricker cola <3


GALAN IGÅR: det var fan det roligaste jag vart med om. petris och jag dansade satan. jag skaffade ett fint hårsmycke, hultan och jag egde korvkokning, granen vet inte vem john lennon va, sen blev vi alla john lennon eller ozzy osbourne, pea och john bytte skor, jag buggade med wahlberg xD haha vacker syn, och detta var bara ett fåtal roliga stunder från igår. sen gjorde ju itne folket det tråkigt heller. somnade halv tre , vid halv åtta idag ringde vicke mej och sa att daniels match var inställd. härlig väckning, sen kunde jag knappt somna om.

haha . men nu ska jag plugga lite mediekunskap.

saknar min kååååv som ini helvete <3

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0