2010 del 1

okej, nu kommer det första inlägget av 4. detta är de tre första månaderna. inte så mycket hände. men lite grejer. titta, läs och minns :D
Januari

den 10 januari var det paifcupen och jag spelade i förstalaget. Guldet blev vårt :D

26 januari drog 9b till hestra och åkte skidor. inga bilder i backarna tyvärr.

ännu en bild från bussen från hestra resan <3

Februari

i februari var det mycket innebandy oxå men jag orkar inte lägga upp dom bilderna:D

23 februari var det cup. masjö gnistan.
jennifer och kajsa är söta

jag och nille på cupen

jag och matilda i finalen.
tyvärr förlorade vi men vi var glada för silvret :)

jag var kapten och fick ta emot pokalen
efter den här cupen fick jag problem med knät igen. tyvärr så ledde små
värkningar till ännu större problem. :(

Mars


13 mars var det seriepremiär i allsvenskan.
var där med kusinen. santos är bäst

14 mars var det ÖM final i borgholm. var bara åskådare pga knät.
vi fick silver

22 mars. när all jevla snö försvann så blev det översvämning i hela åby :(

26 mars hade jag och kajsa en liten fotografering i skarpa alby.

här har ni min första fjärdedel av året. <3


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0