I AM DONE

nu har jag då gjort mina gymnasie val.. GAAH. det blev iaf MEDIA på kagg som första val. vi får väl se om jag kommer en där. hoppas på det..
iaf, sitter och nötar michael jackson nu då :D<3.. har vart uppe jävligt länge idag med. jag typ hatar helger för jag kan inte sova.. :( nästa vecka kommer brevet som säger om jag kommer in eller inte på fotbollsgymnasiet. kommer jag inte in vet jag fan inte vad jag tar mej till. !! men men, snart bär det av till malkars.. träna.
På tisdag ska hela min klass till HESTRA och åka skidor, :) kul som satan :)) haha.. buss tre timmar, dock inte så kul.. haha..

jag hittade en bild på sötaste när jag rensade USB minnet men den får ni inte seee :D haha..

bild på mej sen göteborgsresan med mamma och syskon.



KaH

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0