nattligt inlägg..

ligger i sängen och tittar på film nu men mammas data i knät. imon ska jag göra mina gymnasie val och jag vet inte vad jag ska välja. sen vid typ kvart i fyra blir det att gymma med laget ;). idag då har jag vart igång sen tidigt. satt och rensade mitt usb minne, mkt bra jobbat jill.. sen åkte jag syster och mamma till stan, blev ett par skidhandskar till tisdag, ett par jeans och en michael jackson bok MOONWALK.. hans självbiografi. sen hittade jag HIStory Past present and future så mamma köpte den men jag får vänta hela 33 dagar innan jag får den... GAH!! ska sova nu så att jag orkar med gymmet som sagt.. haha..

jag älskar denna bilden. kajsa & jill humor. xD



Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0