.all I ever dream about

nu ligger jag i sängen och tänkte skriva ett riktigt inlägg.
min dag idag har vart packad.
vaknade vid nio och kom på att jag bara hade en halvtimme på mej att fixa mej innan jag behövde köra. vid tio träffade jag OLLAN nere i fstan och vi gick på marknaden. det var ganska nice. jag hittade lite smått.
en as snygg Michael Jackson tröja. <3llove
tio par strumpor.
ett as nice armband, till min samling.
daimgodis som är as nice det med. :)
det var sooo damn hoooooot att gå på marknaden, svettades som tusan. tog en raggardusch och sen vid tolv började jag jobba. jobbade till fem och det var ganska chill idag. sen körde jag och ställde min skatt hos kusinen och sen kom bror och hämtade mej och körde mej och syster till mamma.
vi käkade god mat och sen spelade jag, syster, mamma och lillebror kubb.. mitt lag vann jämt. NOT.
sen var det att kolla på tv och typ inget mer har hänt idag.
nu ligger jag här och kollar på one tree hill.
kan ju iaf berätta lite om det igår. jag gick upp halv nio, har inte vart uppe så tidigt en enda dag på hela sommarlovet. hjälpte iaf pappa och farbror att plocka potatis, ganska nice faktiskt..
jobbade sen .. på kvällen var jag hos min kusin och vi badade i hans pool, det var typ nästan 30 grader varmt... NIIICE. ajjaa blev ganska långt idag. sorry.'

llove

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0