brolle <3

Jag hör ännu sämre än vanligt nu. sitter i ett lyckorus och bara njuter och ryser fortfarande.
var på bergkvara vatten festival ikväll. först vare ola. helt okej. han hyllade michael jackson och jag började nästam gråta. sen kom Alexander (kocken från IDOL.) helt okej.
sen vare Brolles tur. vi(jag kajsa och tove) stod längst fram. mina bilder är helt underbara. skrek och sjöng och hoppade. så har lite ont i halsen nu.
sen mot slutet av brolle fick jag och kajsa tag i en stol som vi ställde oss på precis framför brolle. kajsa fick dock inte plats sen. haha. åh damn, he is good. har nu fan aldrig haft så kul. Brolle slår lätt tAkIdA alltsåå... BROLLE <3

btw, jag vet vart han bor inatt:D

bilder kommer imon.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0